miercuri, 7 mai 2008

Împăratul Traian şi plebeii

Nimeni nu se mai îndoieşte astăzi că, în România, derapajul de la principiile constituţionale este un etern şi fascinant accident zilnic, întotdeauna analizat, cu incorigibilă surprindere şi adânc reproş, de majoritatea gazetarilor şi a analiştilor politici. După fiecare accident, se acuză, marţial, încălcarea unui principiu constituţional, abaterea de la punctul echidistant, lipsa de corectitudine, de profesionalism sau ignorarea mustrărilor venite dinspre UE. Când implicaţi sunt Preşedintele României, Guvernul, Parlamentul sau Curtea Constituţională, în aer începe să se audă sunetul continuu al sirenelor, ca la un bombardament iminent asupra centrului vital al societăţii democratice, o ţintă predilectă mai ales în campania electorală. Acelaşi sunet se aude şi după ultimele declaraţii ale preşedintelui Traian Băsescu, care au produs, ca o rafală de mitralieră într-un crud asasinat, o nouă agitaţie pe toate canalele media. [Citeşte continuarea]

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu prea am inspiratie acum , dar cert este ca am citit pe undeva ca MARITUL si-a propus sa revizuiasca Constitutia si sa-si creeze institutiile dupa principiul : dati-mi un consiliu general si voi conduce primaria capitalei !! Acum vrea altceva: Dati-mi autoritati ale statului cum vrea muschiul meu si va voi conduce dupa bunul meu plac , ca partid mi-am tras - PEDELEUL de serviciu, partidul oamenilor de serviciu ... SPER SINCER SA NU NE TRANSFORMAM INTR-UN POPOR DE SERVICIU!!!

Vorba ceea: Iarta-i ca nu stiu CE SPUN!